„Hobbit, czyli tam i z powrotem” i programowanie robotów

Kolejny pomysł na lekturę w gimnazjum był związany z programowaniem robotów. Zależało mi na tym, aby gimnazjaliści zapamiętali treść i wymowę lektury, uznałam, że najpierw warto uporządkować wiedzę uczniów związaną z wydarzeniami w utworze. Tym razem moi kreatywni gimnazjaliści i ozobot jako Bilbo Baggins 🙂 Przedstawiam pomysł na utwór Hobbit, czyli tam i z powrotem”, a konkretnie na sprawdzenie znajomości dzieła. Przygotowanie karty pracy zajęło sporo czasu, ale na koniec uczniowie mieli dużo satysfakcji. Cel lekcji uznaję za osiągnięty,dodatkowo uczniowie mieli okazję do tego, aby doskonalić umiejętność programowania 🙂

IMG_0374

IMG_0364

IMG_0368

IMG_0369

IMG_0373

IMG_0375

IMG_0376

IMG_0377

Post comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

© 2015 Sofarider Inc. All rights reserved. WordPress theme by Dameer DJ.