Drogowskaz – początki

Pewnego dnia, pod wielkim wrażeniem osiągnięć z dziedziny neurodydaktyki i badań nad mózgiem, postanowiłem zaplanować swoje lekcje języka angielskiego na nowo, a wszystko po to, aby stać się szkołą „w drodze” ku zmianom i krok po kroku przejść z kultury nauczania do kultury uczenia się, aby stać się „budzącą się szkołą” i stworzyć moim uczniom warunki pracy, o których słyszeli tylko w opowieściach z dalekiej Finlandii. Na samym początku chciałbym polecić trzy pozycje dla tych, którzy chcą zacząć swoją przygodę z wprowadzaniem nowego modelu w polskiej edukacji:
1. Neurodydaktyka. Nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi (Marzena Żylińska)
2. Budząca się szkoła (Margret Rasfeld i Stephan Breidenbach)
3. Brain Rules (John Medina, http://brainrules.net/)

Comments ( 1 )
  1. Marzena Żylińska

    Panie Marcinie,

    witamy na naszym blogowisku. Widzę, ze sprawy techniczne już zostały opanowane. teraz czekam na relacje, jak wdraża Pan kulturę uczenia się na lekcjach angielskiego w gimnazjum. Czy udało się Panu poruszyć uczniów? Czy sami planują lekcje? Czy opracowują materiały? Bardzo jestem ciekawa, czy udało się Panu zrealizować plany lub chociaż ich część.

Post comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

© 2015 Sofarider Inc. All rights reserved. WordPress theme by Dameer DJ.